WARUNKI I ZASADY SPRZEDAŻY
W SKLEPIE INTERNETOWYM WWW.ZLEWOZMYWAKI.PL
Sklep Internetowy firmy Śmigielski Technika Kuchenna Sp. J. działający pod adresem https://www.zlewozmywaki.pl jest platformą prowadzoną przez:
Śmigielski Technika Kuchenna Sp. J.
ul. Obornicka 312 60-691 Poznań
tel.: +48 61 848 47 58 / +48 789 209 810,
wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy
Nasi Klienci mogą kontaktować się ze Nami pisemnie pod adresem korespondencyjnym:
telefonicznie pod numerami: +48 61 848 47 58 oraz +48 789 29 810
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem, ponieważ zawarcie transakcji jest równoznaczne z jego akceptacją.
§1 Strony transakcji
1.1. Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym może być pełnoletnia osoba fizyczna bądź firma.
1.2. Stroną dokonującą sprzedaży jest firma Śmigielski Technika Kuchenna Sp.j. z siedzibą przy ul. Obornicka 312, 60-691 Poznań; NIP: 781-00-42-324.
Dział handlowy i magazyn znajdują się przy ulicy Obornickiej 312, 60-691 w Poznaniu.
§2 Przedmioty transakcji
2.1. Przedmiotem transakcji są produkty wymienione w ofercie sklepu internetowego www.zlewozmywaki.pl w chwili składania zamówienia.
2.2. Zdjęcia produktów a szczególnie ich kolorów podlegają zniekształceniu ze względu na różne parametry wyświetlania jakie posiadają monitory.
2.3. Niektóre oferowane towary mogą być czasowo niedostępne mogą posiadać zamienniki lub mogą być zmodyfikowane przez producenta. W takiej sytuacji zostaniecie Państwo o tym poinformowani.
2.4. Wszystkie ceny są podane w złotych polskich, ceny zawierają podatek VAT.
2.5. Niektóre towary prezentowane w sklepie nie posiadają ceny ze względu na swą nietypowość lub konieczność indywidualnej kalkulacji np. w przypadku produkcji na indywidualne zamówienie.
§3 Składanie zamówień
3.1. Zamówienie można złożyć poprzez stronę internetową www.zlewozmywaki.pl lub przesłać mailem na adres: sklep@zlewozmywaki.pl
§4 Realizacja zakupu
4.1. Zakup zostanie potwierdzony mailem przez sprzedającego w ciągu 2 dni roboczych w celu ustalenia szczegółów realizacji transakcji.
4.2. Z chwilą potwierdzenia zakupu dochodzi do zawarcia umowy kupna – sprzedaży.
4.3. Zamówienia Klientów niezarejestrowanych - status GOŚĆ, realizowane będą dopiero po potwierdzeniu zapłaty.
4.4. Towary będące na magazynie są wysyłane w ciągu 2-3 dni roboczych, od daty potwierdzenia zakupu. Spedycja realizuje dostawy w od 24 do 48 godzin. Czas dostawy towarów nie znajdujących się w magazynie, wynosi od 2 do 3 tygodni. W przypadku towarów nietypowych sprzedający może pobrać zadatek na poczet zamówienia.
4.4.1. W przypadku płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - czas realizacji zamówienia będzie liczony od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
4.5. Istnieje możliwość negocjacji ceny ze względu na wielkość i rodzaj zamówienia.
BONY RABATOWE: Klienci, którzy otrzymali BON RABATOWY mogą skorzystać ze specjalnego rabatu.
4.6. W przypadku gdy po potwierdzeniu zakupu Sprzedający nie może go zrealizować, Nabywcy zostanie zaproponowany inny termin dostawy, bądź inny towar. W tym przypadku kupujący
4.7. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zakupu ze względu na niedostępność towaru oraz brak zapłaty w odpowiedniej kwocie i czasie.
4.8. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Strony są zobowiązane do zwrotu wzajemnych świadczeń w terminie i w sposób, o którym mowa poniżej. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
4.9. W przypadku zakupu produktów z zakładki WYPRZEDAŻ, towary nie podlegają już dodatkowemu rabatowaniu, np. poprzez kody rabatowe. Cena towarów wyprzedażowych jest ostateczną ceną sprzedaży.
§5 Realizacja zamówień indywidualnych
5.1. Zlewozmywaki ceramiczne dzielimy na dwie grupy:
• dostępne ze stanów magazynowych
• dostępne na indywidualne zamówienie.
5.2. Zlewozmywaki na indywidualne zamówienie są produkowane wg indywidualnych wskazań klienta dotyczących: koloru (wg wzornika), strony (lewa lub prawa komora), ilości i umiejscowienia otworów (wg katalogu), sposobu montażu ( wpuszczany, zintegrowany, podwieszany), powłoki CleanPlus. Wszystkie te dane muszą być określone precyzyjnie. W przypadku realizacji zamówień indywidualnych sprzedający może pobrać zadatek na poczet realizacji zamówienia.
5.3. Nie przyjmujemy zwrotów zlewozmywaków wyprodukowanych na indywidualne zamówienie.
5.4. Zamówienia indywidualne na zlewozmywaki ceramiczne realizujemy także poprzez naszych partnerów handlowych. Ich lista jest dostępna na stronie głównej lub poprzez nasz sklep detaliczny na ulicy Obornickiej 312 w Poznaniu.
5.5. W przypadku płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - czas realizacji zamówienia będzie liczony od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
§6 Dostawa kurierska i odbiór osobisty
6.1. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL. Około 95% dostaw jest realizowana w ciągu 48 godzin.
6.2. Przy odbiorze przesyłki klient jest zobowiązany do sprawdzenia czy towar nie został uszkodzony i czy jest zgodny z zamówieniem. Procedura firm spedycyjnych wymaga aby najpierw podpisać list przewozowy, a następnie w obecności kuriera sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół szkody na druku firmy spedycyjnej. Należy zaznaczyć jaki był stan opakowania i jak przesyłka była zabezpieczona.
6.3. Do paczek powyżej 30 kg naliczamy opłatę w wysokości 150 PLN, paczka ze względu na swoją wagę i gabaryty musi być dodatkowo paletowana. Opłata automatycznie się dodaje w koszyku Klienta po dodaniu towaru powyżej 30 kg i wyborze przewoźnika DHL jako formę dostawy.
6.4. Z chwilą wydania towaru na nabywcę przechodzą prawa oraz ryzyka z nim związane.
6.5. Towary można odebrać w naszym sklepie na ulicy Obornickiej 312 w Poznaniu Tel: +48 61 848 47 58, w godzinach od poniedziałku do piątku od 09.00 do 17.00 i w sobotę od 10.00 do 14.00.
§7 Sposoby płatności
7.1. Przelew bankowy na konto firmowe nr rachunku: 72 1090 1362 0000 0000 3602 0903
7.2. Pobranie – płatność przy odbiorze przesyłki.
7.3. Szybki przelew internetowy.
7.4. Karty płatnicze. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
Dostępne formy płatności: Karty płatnicze:
• Visa
• Visa Electron
• MasterCard
• MasterCard Electronic
• Maestro
7.5. Spóźniona płatność PayPo.
7.6. Google Pay
7.7. Apple Pay (dla urządzeń Apple)
7.8. Sprzedaż ratalna - Inbank Raty
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
W przypadku wyboru przez Zamawiającego sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
§8 Gwarancja – Serwis
8.1. Każdy produkt sprzedawany przez sklep jest nowy i objęty gwarancją. Okres gwarancji zależy od producenta. Dokumentem ułatwiającym postępowanie reklamacyjne jest dowód zakupu,
8.2. Jeśli towar zakupiony w naszym sklepie nie działa prawidłowo, ma widoczne wady techniczne, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym serwisem
8.3. Czas trwania gwarancji producenta:
• Zlewozmywaki ceramiczne tz.: ceramiczne SystemCeram – 5 lat
• Zlewozmywaki kompozytowe, tz.: granitowe Plados i Śmigielski - 5 lat
• Zlewozmywaki stalowe i ceramiczne Reginox - 5 lat
• Baterie Śmigielski, Kludi, SystemCeram, Reginox, Plados - 2 lata
§9 Reklamacje transportowe
9.1. Przesyłkę dostarczoną przez kuriera klient jest zobowiązany sprawdzić w obecności kuriera po jej odebraniu tzn. po podpisaniu listu przewozowego
Kwestie te regulują przepisy Kodeksu Cywilnego:
„ … kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju: jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy,
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół szkodowy na druku firmy spedycyjnej. Należy zaznaczyć jaki był stan opakowania i jak przesyłka była zabezpieczona.
9.2. Wszystkie paczki wysyłane przez Śmigielski Technika Kuchenna są ubezpieczone. W przypadku spisania protokołu szkodowego, zajmujemy się wszystkimi czynnościami reklamacyjnymi,
9.3. Nie spisanie lub późniejsze spisanie protokołu szkodowego nie zamyka drogi składania reklamacji na usługę transportową i klient może sam zgłosić reklamację do przewoźnika.
§10 Zwroty towarów
10.1. Zgodnie z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej zawarcia odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia
Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwracany towar będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu z kompletną zawartością,
10.2. Chęć dokonania zwrotu należy uzgodnić z działem handlowym. Klient wysyła produkt na własny koszt. Gwarantujemy zwrot zapłaconej kwoty w ciągu 14 dni.
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni,
10.3. Nie przyjmujemy zlewozmywaków wyprodukowanych na indywidualne zamówienie klienta lub takich, które zostały zmodyfikowane na specjalne życzenie klienta.
10.4. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób. Zalecamy jednak skorzystanie z formularza. który jest do pobrania pod adresem:
10.5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
10.5.1 W której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§11 Reklamacje dotyczące Produktów
1. W razie braku zgodności Produktu z zawartą Umową Sprzedaży, Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w Ustawie o prawach konsumenta.
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności
Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy.
3. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
4. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu
z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
5. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży.
6. W wypadkach określonych Ustawą, w przypadku gdy Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
Dotyczy to sytuacji, gdy: a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową z uwagi na niemożliwość wykonania naprawy lub wymiany bądź nadmierne koszty z tym związane,
b) Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży,
i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Konsument go nabył;
c) pomimo prób podejmowanych przez Sprzedawcę w celu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, brak ten występuje nadal,
d) brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony wskazanych w ust. 3;
e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
7. Konsument nie może żądać odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotny.
8. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z zawartą Umową Sprzedaży można zgłosić wysyłając reklamowany Produkt do sklepu na adres:
Śmigielski Technika Kuchenna Sp. J.
ul. Obornicka 312
60-691 Poznań
z dopiskiem “sklep zlewozmywaki.pl - REKLAMACJA”
lub dostarczyć Produkt bezpośrednio do naszego sklepu. Do reklamowanego Produktu należy dołączyć dowód zakupu (kopię paragonu lub fakturę VAT) oraz opis zauważonej niezgodności wraz
z określeniem żądania Konsumenta.
9. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia jej zgłoszenia.
10. Pod linkiem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL dostępna jest strona internetowa rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (ODR).
Platforma stanowi interaktywny punkt dostępowy dla konsumentów i przedsiębiorców zmierzających do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu, który może powstać w wyniku transakcji internetowej.
§12 Zwroty środków
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
W przypadku wyboru przez Zamawiającego sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
§13 Opinie o produktach
1. Na potrzeby postanowień niniejszego Regulaminu dotyczących opinii o Produktach przez Produkt rozumie się nie poszczególne egzemplarze danego produktu
lecz produkt jako pojedynczą pozycję obecną w Sklepie Internetowym oznaczoną danym kodem produktu, np: Zlewozmywak Miami 50x40 gold ma kod R30745.
2. Opinia może dotyczyć wyłącznie Produktu zakupionego przez Użytkownika. Opinia może dotyczyć wyłącznie Produktu, z którego dany Użytkownik korzystał.
3. Opinia może zostać sporządzona w formie słownej. Opinia może zawierać obrazy.
4. Opinia musi zawierać subiektywne wrażenia z użytkowania danego produktu ze Sklepu Internetowego i ocenę takiego Produktu.
5. Opinia musi być autorstwa Użytkownika, który kupił dany Produkt w Sklepie Internetowym i osobiście korzystał z tego Produktu.
6. Użytkownik nie może zamieścić więcej niż jedną Opinię odnośnie do jednego Produktu.
7. Po dodaniu Opinii przez Użytkownika będzie podlegała ona weryfikacji pod kątem spełnienia kryteriów określonych Regulaminem.
W przypadku pozytywnej weryfikacji Opinia zostanie opublikowana w Sklepie Internetowym na Karcie Produktu, którego dotyczy Opinia.
8. W przypadku gdy Opinia nie spełnia kryteriów określonych Regulaminem lub zawiera treści sprzeczne z Regulaminem Opinia taka nie zostanie opublikowana.
9. Po zaakceptowaniu przez Śmigielski Technika Kuchenna Sp. J. Opinii i opublikowaniu jej na Karcie Produktu Użytkownik nie będzie mógł modyfikować takiej Opinii.
10. Zabronione jest zamieszczanie w Opiniach:
a) treści zabronionych Regulaminem,
b) treści, co do których Użytkownik nie ma dostatecznych praw, aby publikować je w Opiniach na zasadach określonych Regulaminem,
c) treści o charakterze bezprawnym,
d) treści naruszających dobre obyczaje lub zasady współżycia społecznego,
e) treści naruszających obowiązujące prawo lub naruszających jakiekolwiek prawa osób trzecich,
f) treści naruszających prawa własności intelektualnej, w tym prawa autorskie,
g) treści wulgarnych i obraźliwych,
h) treści wprowadzających w błąd,
i) treści reklamowych,
j) danych osobowych lub teleadresowych,
k) odnośników (linków) do innych treści z internetu,
l) szkodliwej zawartości, w tym w szczególności zawartości mogącej szkodzić prawidłowemu działaniu oprogramowania
13. Opinie zawierające treści wskazane w punkcie 10 powyżej lub z innych przyczyn sprzeczne z Regulaminem nie będą publikowane
14. Użytkownicy nie mogą kopiować części lub całości Opinii innych Użytkowników.
§14 Postanowienia końcowe
11.1. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Śmigielski danych osobowych zawartych
11.2. Wszystkie wymienione produkty w ofercie zlewozmywaki.pl mogę być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich producentów.
11.3. Zawartość Sklepu Internetowego zlewozmywaki.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego art. 543, są zaproszeniem do składania ofert.
11.4. W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem, obowiązywać będą przepisy Kodeksu Cywilnego.
11.5. Ewentualne spory rozstrzygnie Sąd właściwy.
11.6. Każdy użytkownik na obowiązek zapoznania się z Regulaminem.
11.7. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
11.8. Do przeglądania zawartości sklepu internetowego zlewozmywaki.pl wystarczy jedna z popularnych przeglądarek internetowych dostępnych w sieci,
Klauzula informacyjna zgodna z RODO